30 Nisan 2014 Çarşamba

Oğlum..

Haftalardır sana oğlum mu yoksa kızım mı diyeceğim diye düşünüyordum.. Acaba kız mı yoksa erkek mi ? Ama önce sağlıklı olsun ne fark eder ki demekten de kendimi alamıyordum.. Her anne baba gibi bir yanımız hep sağlıklı olmanı dilerken bir yanımız da seni çok merak ediyordu.. Artık söyleyebiliyorum.. OĞLUM..

O kadar değişik duygular içindeyim ki tarif bile edemiyorum.. İnşallah baban gibi sağlam, iyi yürekli ve koca dudaklı bir erkek çocuğu olursun :) Allah'ım sana şükürler olsun ki bugünleri bize gösterdin.. Sağlıkla kucağımıza alıp büyütmeyi de nasip et inşallah..

Canım oğlum.. Her geçen gün daha çok sabırsızlanıyoruz seni kucağımıza almak için.. Doktor amcan başka söze gerek yok deyip ultrasonda erkek olduğunu gösterdiğinde ben her zaman ki gibi tutamadım göz yaşlarımı.. Pıtır pıtır döküldü duygularım gözlerimden.. Baban da her zaman ki gibi sıcacık , duygu dolu bakışlarıyla ve ellerimi sımsıkı tutuşuyla anlattı tüm duygularını.. Heyecanını..

Artık boyunu tam olarak ölçemiyoruz , ekrana sığmıyorsun ama 174 gr olmuşssun.. Baş çevren de 3,69 cm.. Kolların, bacakların, parmakların çok şükür ki sapasağlam ve yerli yerinde. Şuan 16+1 haftalığız ve ben hala hiç kilo almamışım. Doktor normal olduğunu, benim kilo almamamın -şimdilik- seni etkilemediğini, gayet sağlıklı olduğunu söyledi.. Yeter ki sen iyi ol, iyi beslen ve büyü içimde :)

Seni bekliyoruz oğlum.. Büyümeni yavaş yavaş ve hayretle izliyor ve ailemize katılmanı sabırsızlıkla bekliyoruz.. Bir sonraki randevuda görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder