18 Nisan 2014 Cuma

Bebeğime İlk Mektup..

   Seni hep istedim.. Hayatımda hep var olmanı istedim.. Çocukken, genç kızken, babanla tanıştığımızda, evlendiğimizde... Hep seninle taçlanmak istedim.. Hamileliğin zor ya da kolay olması umrumda değildi, hala da değil... Çok şükür ki Allah'ım 26 yıllık hayatımın en güzel ve özel hediyesini zorlanmadan verdi bana. Seni ufak ufak hissetmeye başladığım şu günlerde düşündüğüm tek şey ise seni sağlıkla kucağıma alabilmek.. Yuvamızı seninle büyütebilmek... Kokunu içime çekmek ve ömrüm boyunca içimde tutabilmek... Büyüdüğünü, yürüdüğünü, önlük giyip okula gittiğini, mezuniyetini, ilk aşkını, evliliğini, çocuklarını kısacası hayatını görebilmek... İyi kötü yanında olmamı istediğin tüm anlarına şahit olabilmek... Mutlu olduğunu bilebilmek...

SENİ HEP SEVECEĞİM...

   Gözlerime aşkla ve güvenle baktığın ilk yıllarında, ilk "ANNE" deyişinde, "ANNEMM" diyerek boynuma atladığında, genç bir delikanlı/kız olduğunda "BANA KARIŞMA" dediğinde, "İYİ Kİ VARSIN" dediğinde seni hep sevecek ve her zaman gurur duyacağım...

   Sırlarını benimle paylaşabilmen için seninle arkadaş olmaya ve seni anlamaya çalışacağım... Senin sevdiğin her şeye senden ötürü SAYGI duyacağım... Sana her zaman yol gösterecek ama seçimlerine müdahale etmeyeceğim... Hayatını dilediğin kurallarla şekillendirmene izin vereceğim...

SANA HER ZAMAN DESTEK OLACAĞIM... SABIRLA... SAYGIYLA...

   Kendi başına yemek yemeği öğrendiğinde, okumayı söktüğünde, karnende ilk defa zayıf not getirdiğinde, ilk hayal kırıklığında, ilk araba kullanışında, ilk mezuniyet töreninde, tüm başarı ve başarısızlıklarında sevgiyle saracağım seni...

SÖZ VERİYORUM BEBEĞİM...

   Ben hep aklının en derininde, kulağının bir köşesinde ve kalbinin en yakınında olacağım... Bu hayatta kendini yalnız ve mutsuz hissetmene, birinin seni üzmesine izin vermeyeceğim...

   Şu hayatta umrumda olan ve olacak tek şey seninle şenlenecek olan yuvamızın sağlam temellere dayalı ve sevgi dolu olması. Bunun için ne gerekiyorsa yapacağım... En önemlisi ise SENİ HER ŞEYDEN ÇOK SEVECEĞİM...

EN GÜZEL HEDİYEM...
BEBEĞİM...
Seni Sabırsızlıkla Bekliyoruz...

ANNEN -18.04.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder