28 Mart 2014 Cuma

11+3

Merhaba Bebeğim..
Bugün biraz daha büyüdün.. Artık belli etmeye başladın kendini.. Karnım yavaş yavaş büyüyor seninle beraber ve ben o kadar haz alıyorum ki bu durumdan :) Hep sağlıklı olman için dua ediyorum.. Henüz konuşmaya başlamadım seninle, sadece sevmekle ve dua etmekle yetiniyorum bol bol.. Sanırım bunun için 3-4 hafta daha geçmesi gerek.. Ondan sonra sesimi, sesimdeki titreşimi algılaman için her zaman konuşacağım seninle.. En iyi arkadaşım olacaksın biliyorum :)

En son seni gördüğümüzde 4 cm olmuştun.. O küçücük kollarını ve ayaklarını oynatıyor, 4 boyutlu ultrasona geçince de ellerinle yüzünü kapatıyordun :) Büyümene şahit olmak şimdiden çok heyecanlı ve tarifi imkansız bir mutluluk..

  Babanla isim arayışlarına girdik. Henüz cinsiyetini bilmediğimiz için hem kız hem erkek isimleri düşünüyoruz tabi.. Erkek olursan ATEŞ , RÜZGAR, ÇINAR... Kız olursan ÖYKÜ, EYLÜL, MİRA, MASAL, ELA, ZEYNEP...

  Geçen haftalarda bir rüya gördüm.. Oğlum oluyordu, adı da UMUT. Eğer ki erkek olursan kulağına ezanını Umut adıyla okutacağız inşallah..

   Seni o kadar çok merak ediyoruz ki, kontrol günlerini iple çekiyoruz.. Haftaya seni görmek ve 2'li taramamızı yaptırmak için hastaneye koşacağız :) Doktor amcan detaylı olarak inceleyecek seni.. Allah'ım sağlık versin sana bebeğim..

Seni çok seviyoruz.. Huzur, mutluluk ve sağlıkla doğacağın günü bekliyoruz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder